یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

دردهای من...

دردهای من جامه نیستند تا زتن در آورم
جامه و چکامه نیستند تا به رشته ی سخن در آورم
نعره نیستند تا زنای جان بر آورم
درد های من نگفتنی دردهای من نهفتنی است
دردهای من گرچه مثل درد مردم زمانه نیست
دردهای مردم زمانه است
مردمی که پوستینشان چین آستینشان درد می کند
مردمی که کفشهایشان مردمی که نامهایشان جلد کهنه ی شناسنامه هایشان درد میکند
من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه ی ساده ی سرودنم
درد می کند
نظرات 6 + ارسال نظر
موزیک ستاره دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.musicsetare.tk

سلام وبلاک جالبیه موفق باشیند

sahar دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ

امید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام زهره .
نوشته هات خیلی زیباست.
سال خوبی داشته باشی

سهیک*** سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

زهره نازنینم بادرودفراوان به فرگاه شما..ازدل نوشته ات بسیاراستفاده کردم..تیعی ست بران برگلوی شب تار..دراین وادی سرگردانی چه کنیم گردردیکدیگررافریادنکنیم؟درد تو دردمن وماستوودردملتی اسیرجاهلان تازی نگر...همیشه استوار..تندرست وپایدارباشی..

ساقی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ http://saagh.blogsky.com

دردهای تو همان زخمهای من است...مثل خوره روح آدم را به انزوا در میآورد و در خود میتراشد....روزگار پستیست اما افسوس که روزگار خود ما هستیم...من این روزا از درد وطنم مینویسم.از سادگی روزگار...ساده مینویسم اما تند..پیش من بیا...

حامد جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

سعی کن غرورت را به خا کسی که دوست داری از دست دهی نه کسی را که دوست داری به خاطر غرورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد