یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یاداشتهای یک اطلاع رسان را جور دگر باید دید

 

سلام ...صبر کنید درست اومدین اینجا وبلاگ یادداشتهای یک اطلاع رسان هست شما شاهد بزرگترین تغییرات قرن جدید هستین ! ....بلاخره بعد از شنیدن کلی حرف ناجور از اینجا و اینجا مبنی بر اینکه وبلاگت خیلی سنگین هست و با این سرعت پایین اینترنت نمی شه به وبلاگت دسترسی پیدا کردو البته پیشنهادشون این بود که من از بلاگ اسکای به جای بهتری نقل مکان کنم (کاری که خودشون هر چند ماه یکبار انجام میدن !!!) که من در برابر این پیشنهاد ننگین مقاومت کردم و طی حرکتی بسیار مهم و سرنوشت ساز تصمیم گرفتم که از قالب css  برای وبلاگم استفاده کنم (همونطور که می دونید قالبهای css نسبت به سایر قالبها خیلی کم حجم تر هستند )  ولی از آنجایی که قالب css برای بلاگ اسکای طراحی نشده و من با هزار زحمت این قالب رو که فکر کنم تنها قالب css برای بلاگ اسکای باشه رو پیدا کردم و البته این قالب رو اصلا دوست ندارم و حتما در چند روز آینده شاهد تغییرات اساسی دیگری در اینجا خواهید بود . همانطور که می بینید لوگوی وبلاگ رو هم عوض کردم ولی نمیدونم این لوگو خوبه یا قبلی بهتر بود البته الان لوگو هم مشکل داره که اون هم برطرف خواهد شد . ولی خداییش سرعت لود شدن وبلا گ خیلی عالی شده خودم که کیف می کنم ! شما هم اگر پیشنهادی دارین بدین چون دیگه از این فرصتها کمتر پیش میاد ! راستی در مورد  لینکها هم ناراحت نباشید به زودی بر می گردن!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
بیلی و من جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://mebaily.com

سلام، بسیار زیبا و متین است. حالا وبلاگت دیدنی تر شده است.

حاجیه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://hajieh.wordpress.com/

سلام
ایول خیلی قشنگ شده .. زودم لود میشه ..

مهدی سهرابی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ق.ظ http://fardayerowshan.blogspot.com/

زهره جان ! گویا پینگ نمی کنید . من مدت هاست که به وبلاگ شما سر نزده ام . شاید هم تقصیر از من بوده .

عباس رجبی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

بهتر لود می شه ولی چند اشکال :
۱- دوبار باید ریفرش کرد تا پس زمینه سیاه از بین برود
۲- رنگ های مورد استفاده : سیاه و خاکستری دلمردگی ایجاد می نماید ونه شادابی
۳- لوگوی انتخابی باید نمایانگر محتوای یک وبلاگ نیز باشد که متاسفانه لوگوی انتخابی برای وبلاگتان از چنین حصیصه ی رنج می برد
۴- خطوط انتخابی برای نوشته های وبلاگ تان ریز می باشد که خستگی بصری را به همراه دارد
۵- می توان از عکس ها ی مرتبط هر نوشتار برای زدون خستگی استفاده کرد به شرط آنکه فشرده شود و یا حجم آنها بسیار تقلیل یابد تا هنگام لود صفحات وبلاگتان با مشکل مراجعه کننده مواجه نشود
۶- طرفدار یک ارائه دهنده خدمات وبلاگ خوب است تا هنگامی که محدودیت ایجاد ننماید و بتواند مطابق درخواست بلاگرهای خود انعطاف نشان دهد و مشکلات فنی و معقول آنها را برطرف سازد

بهنام یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام.نمی دونم چرا ولی بعد این همه تغییرات!!!!!! یاد این شعر افتادم:
« باید استاد و فرود آمد / بر آستان دری که/ کوبه ندارد/ چرا که اگر به گاه آمده باشی/ دربان به انتظار توست و / اگر بی گاه/ به در کوفتن ات پاسخی نمی آید...».

کرمی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.liblog.blogfa.com

سلام. خسته نباشی زهره خانم. به نظر من قالب قبلی ات خیلی بهتر بود. البته خب دبر لود می شد اما ارزش انتظار رو داشت. این قالب جدید رنگهاش دلسرد کننده است. خب رنگ لینکهاش هم آزار دهنده است. در مورد لوگو هم من قبلی رو خیلی دوست داشتم. اگه نمی خواهی اش می شه ازت قرضش بگیرم!!
آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم. زهره خانم شما که به این خوبی بلدی قالب و لوگو بسازی چرا یه کمکی به ما در وبلاگ گروهی نمی کنی. رسما از شما دعوت می کنم اگر می تونی یه لوگوی خوب برامون طراحی کنی. با حفظ حقوق مولف! قول می دهم.

خاطره دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
کار خوبی کردی که در مورد این پیشنهاد ننگین مقاومت کردی

رجبی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ

فکر کنم تعریف های خانم کرمی کار دستتان داد و دارید لوگو ساختن را به رخ می کشید

جواب برای یادداشت آقای رجبی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام
چرا انتقاد شما نه؟!

رجبی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ

البته نظر آخری مزاح بود و می خواستم به این وسیله مطمئن شوم کامنت ها را می خوانید . موفق باشید و لطف نموده درخواستی که برای ایمیلتان ارسال کردم را نگاهی کنید

فهیمه جون سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ق.ظ http://fahimehn.blogfa.com

سلام عزیزم
ببینم دیگه قصد نداری تغییرات بدی البته امیدوارم شکل نهایی وبلاگت قشنگ بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد