یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

تابستانی دیگر...

 

باز تعطیلات تابستان با روزهای داغش شروع شد و دغدغه ی اینکه" تعطیلات تابستان خود را چگونه بگذرانیم "( اولین موضوع انشای مهر ماه هر سال رو که یادتون میاد !).ولی خب خداییش سوال مهمیه و من هر سال قبل از شروع تعطیلات کلی برنامه می چینم ولی آخر تعطیلات متوجه میشم که به درصد کمی از اونا عمل کردم مثلا تابستون سال پیش تصمیم گرفته بودم کمی به علایق هنری خودم توجه کنم و برای همین پیش یه استاد خوب  دوره ی خوشنویسی می دیدم کاری که علیرغم علاقه ی شدیدی که بهش دارم فقط دو ماه طول کشید و با قبولی دردوره ی ارشد به فراموشی سپرده شد ! یا در مورد رشته های ورزشی من در طول دوره های مختلف، ورزشهای مختلفی رو بازی کردم مثلا در دوران راهنمایی عضو تیم پینک پنگ مدرسه بودم ومقام های مختلف در سطح مدرسه و شهر و استان هم داشته ام یا دوره ی دبیرستان بیشتر گرایشم به والیبال بوده و دانشگاه تبریز هم که بودم بسکتبال بازی می کردم و واقعا عاشق ورزش بسکتبال هستم و معتقدم هیچ بازی به اندازه ی بسکتبال هیجان و انرژی نداره . ولی خب چه فایده الان بیشتر از یک سال هست که دستم به توپ بسکتبال نخورده البته همش هم تقصیرخودم نیست گاهی وقتا شرایط اجازه هر فعالیتی رو نمی ده مثلا سال پیش با یکی از دوستام رفتیم باشگاه و مربی پیدا کردیم ولی گفتن که تیم رو خودتون باید جمع کنید و ما هم نتونستیم به تعداد کافی بازیکن پیدا کنیم و قضیه منتفی شد ....به هر حال...نظر خودم اینه که میشه از حداقل امکاناتی هم که هست خوب استفاده کرد و تعطیلات پر ثمری داشت ....راستی! پیشنهاد شما برای داشتن یه تعطیلات خوب و به یاد ماندنی و البته پرثمر چیه ؟ ....

البته دو تا کار هست که من در ایام تعطیلات تابستون هیچ وقت فراموش نمی کنم و به شما هم پیشنهاد می کنم چون خیلی لذت بخشه اول اینکه مطالعه کتابهای مورد علاقتون رو  فراموش  نکنید و دوم اینکه با دوستان قدیمیتون قرار بزارید و همدیگه رو ببینید و خاطرات گذشته رو زنده کنید و خاطرات بهتری به جا بزارید . اگه اینکارها رو انجام بدین متوجه خواهید شد که چه تاثیر خارق العاده ای در روحیه تون داره.

نظرات 8 + ارسال نظر
سامان لنگرودیان چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ http://samannn.parsiblog.com

سلام خوبی ؟
قشنگ مینویسی (چشمک)
راستی تو اینترنت میشه کتاب پیدا کرد خوند ؟
امیدوارم هر جا که هستس خوب وخوش باشی

آچاچی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.achachi1.blogfa.com

ازمطالب بسیار مفید شما استفاده کردم و لینک دادم به من هم سر بزن

پرتابیان چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام

من رشته زبان و ادبیات انگلیسی بودم .من کتابداری رو دوست دارم دو بار هم امتحان دادم و رتبه بدی هم نداشتم. (جهت کارشناسی ارشد ) . ولی پیش هرکتابداری برای راهنمایی میرم تا اسم رشته زبان میارم کمکی که خبری نیست که نیست بلکه با عصبانیت میگن آقا برو بکارت برس !!!!! (نمونه دانشگاه شیراز )
در ضمن من بیش از 60 عنوان کتاب این رشته را دارم حتی سر عنوانهای موضوعی پوری سلطانی ! فقط من رو راهنمایی کنید همین

با سپاس پرتابیان

احمد یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.entezar123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به نظر من تعطیلات تابستان امسال رو برنامه ریزی نکنید.
در هر روز هم کارهایی که دوست دارید انجام بدهید.
مطمعنا تابستان خوبی خواهید داشت . وقت هم کم می آورید.
موفق باشید.

آخرین ترانه ی باران یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

زهره گرامی بادرودی گرم............

من فکرمی کنم مطالعه وسفر های کوتاه برنامه های خوبی برای گذران تعطیلات جانکاه تابستان باشد
والبته ورزش آنهم شنا.........

چشم خانم آگاهی رسان منهم حتما تلاش می کنم بادوستان قدیمی خاطرات ماندگارراتکرارکنم....

روزهای خوشی چشم براه شماباشد
تندرست و شادکام باشید

حمید دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.doostsoofi.blogfa.com

سلام
آی گفتی. اما این پیشنهاد آخری یه مشکلی داره. و اون اینه که همه دوستات رو نمیتونی پیدا منی. چی میشد اگه میتونستم این کار رو کنم.

خاطره سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام زهره جون....
منم خیلی کارها رو میخواستم انجام بدم و ندادم!
خیلی کارها رو وقتی رفتم دانشگاه فراموش کردم!
راستی چند تا کتاب خوب هم به من معرفی کن بی کتاب موندم اساسی!

سعید سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ق.ظ http://saeid-yazd.blogfa.com

سلام
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد