یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد


 

                                                                     



نام کتاب :
  ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد

نویسنده : پائولو کوئیلو

مترجم : آرش حجازی


کتاب حاضر رمانی است درباره شیفتگی و جنون. ورونیکا دختری است که به دلیل آزادی مطلق و فراموشی ابدی، مرگ را جستجو میکند اما فقط زندگی را می یابد. او نزدیک به یک هفته بین زندگی و مرگ سرگردان است ولی آگاهی اش از مرگ باعث میشود که شدیدتر زندگی کند و کارهایی را انجام دهد که پیش از آن هرگز نکرده بود. ورونیکا به آنچه ندارد می اندیشد و زندگی خود را دوباره ارزیابی میکند. او هر روز را یک معجزه میداند. این کتاب بیان میکند که اگر انسان تعداد مسائل غیرمنتظره ای را در نظر بگیرد که ممکن است در هر ثانیه از هستی شکننده ما
رخ دهد، براستی هر روز برای او یک معجزه خواهد بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
edward یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ http://emilia.blogs.no

من از عکس کتاب میترسم چه برسه به خوندنش...نمیشه یه کتاب آرومتر معرفی کنی...

طاهره کرمی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.liblog.blogfa.com

سلام از لطف شما ممنونم وبلاگ شما هم بسیار پربار است از امروز شما هم یکی از بلاگرهای حوزه کتاب و کتابداری شناخته می شوید هدف من شناساندن بلاگرهایی است که در وبلاگ های خود سعی دارند سطح علمی رشته خود را بالا ببرند خوشحال می شوم بیشتر با شما آشنا شوم.

ذاکر علی حسینی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ http://cdc.blogsky.com

سلام دوست عزیز من همونی هستم که شما در قسمت نظر خواهی وبلاگ من بهم خوش آمد گویی کردین.
اگه ممکنه شما به من میل بزنید من باهاتون یه کم کار دارم البته منظورم اینه که میخواهم با شما آشنا شوم و با هم یک سایت راه اندازی کنیم چون من در حال حاضر یه فضایی بنام دات اینفو گرفتم اگه وقت داری بهم میل بزن ممنون میشوم

اسمم هم ذاکر علی حسینی هستش و از استان سیستان و بلوچستان هستم.
s_z_a_h@yahoo.com
منـــــــــــــــــــــتظرم
بای

بهزاد دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.sepna.blogsky.com

سلام زهره خانم .
من این کتاب رو خوندوم.
کتاب بسیار خوبیه ::::
من چند وقتیه تنبل شدم و کتاب نمیخونم
باید سعی کنم دوباره خوندن کتاب رو شروع کنم.

majid gholami دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ق.ظ http://ww.bayaz.net

سلام وبلاگتان مفید و سرشار از عشق و علاقه به مقوله ی کتاب است پاینده باشید و مستدام

فریمی ۲۰۰۳ دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

با پیشنهادتون موافقم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد