یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

یادداشتهای یک اطلاع رسان

وب نوشت های زهره نیکخواه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی درباره کتابداری و اطلاع رسانی

بهار....

یه روز از روزای بهاریه و بعد از یه هفته بادهای وحشتناک بالاخره هوای بهاری اوون روی خودشو نشون داده و الان چند رزویه که نم نم بارون بهاری می باره و هوای خنک و دلچسبی و جوون میده ساعتها زیر نم نم بارون قدم بزنی و ....


من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا
قبل از هر فریادی لازم است

من تمام هستی ام را
در نبرد با سرنوشت
در تهاجم با زمان
آتش زدم کشتم
من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم
یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم

من از مقصد ها پی مقصودهای پوچ افتادم
تا تمام خوبها رفت و خوبی ماند در یادم
من به عشق منتظر بودن همه صبر و قرارم رفت

بهارم رفت
عشقم مرد
یارم رفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمویی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:03 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

غصه نخور ستاره...
بهار دوباره میاد
عشقت زنده میشه
یارتم بر میگرده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد